ProDemos – Huis voor democratie en rechtsstaat
15-8-2012 11:55
9 stellingen: de standpunten van de partijen

De leeftijd waarop je AOW krijgt moet 65 jaar blijven.



De leeftijd waarop je AOW krijgt moet 65 jaar blijven. (© ANP)
Volgende
Vorige
Vorige1 van de 9Volgende
Delen

Stelling: De leeftijd waarop je AOW krijgt moet 65 jaar blijven.

Voor: PVV, SP
Tegen: VVD, PvdA, CDA, D66, GroenLinks, ChristenUnie, SGP, Partij voor de Dieren

166Opmerking
12 sep 2012 15:35
avatar
JA sluiten die handel,alleen op recept net als morfine
12 sep 2012 15:33
avatar
er is al lang onderzocht dat als de overheid legaliseert in plaats van het huidige gedoogbeleid dat de overheid 30 miljard euro zal verdienen d.m.v. belastingen, de prijs blijft voor de koper gelijk en de wiet wordt beter omdat de overheid waarschijnlijk eigen professionele kwekerijen zal oprichten.
12 sep 2012 15:01
avatar
Coffieshops dicht ?????????????? Dan ook alle verkooppunten van alcohol verbieden. Dit is veel schadelijker.
12 sep 2012 14:47
avatar

ik ben een wiet gebruiker, omdat ik fibromyagie heb.

zonder mn blowtje slaap ik niet van de pijn, met kan ik wel 8uur volbrengen...

als er een verbod komt wordt de handel alleen maar minder controleerbaar!

hoop dat iedereen meedoet met stemmen tegen dit verbod!

 

avatar
kofieschops dicht ???????????????????????????????
daar komen de straat daelers weer met de problemen 
12 sep 2012 13:56
avatar

ik zou voor pvv stemmen als ik dit zo zie ;)

12 sep 2012 13:25
avatar
DE MENSHEID IS BEZIG MET DE 3DE WERELD OORLOG !  , laat die oudjes lekker relaxen moeten ze heel hun leven gaan werken laat ze rustig hun dingen doen dat doen jullie toch ook , 
hoe mensen paracetamol slikken om een pijn te vermijden blowen mensen om hun verleden te ontwijken en jullie willen dat weerstaan , iedereen kiest voor zijn eigen lot dus we moeten dat zo accepteren , Alle mensen moeten orgaandonor zijn > we moeten niks in het leven zit iedereen je dwars en dan moet je orgaandonor zijn HAHA ik dacht het lekker niet , als we dood zijn ben je opeens belangrijk . Nederland heeft geen gevechtsvliegtuigen nodig want als de dijken 1x zijn opgeblazen dan is het klaar we zijn toch bezig met bezuinigingen bezuinig dan ook een beetje . hoezo stopt het niet met het bouwen van kerken en wel moskeeën echte kanker rasisten zijn hun zeg ik heb geen zin meer om verder te gaan . excuses voor het groffe taal gebruik maar dat was wel effe nodig voor de partijen die daar voor stemden 
12 sep 2012 12:43
avatar
gooi ze maar dicht dan heb je pas een probleem
maar die hebben we genoeg deze kan er ook nog wel bij
in deze graaiende maatschappij




12 sep 2012 12:40
avatar
gooi die grensen maar dicht datis veel beter voor ons volk en gooi die criminelebuitenlanders  die niet gedragenhier in ons land ook een enkeltje trug zijn we daarook van af anders hebben wij geen nederland maar buitenland tis hier al moeilijk werk te vinden ik ben 22 jaar en zit al een jaar thuis heb een dochter en al en geen 1 bedrijf wil iemand als ik aannemen omdat er POLEN genoeg zijn WEG met die POLEN  en HALLO NEDERLANDERS kom op eigen volk gaat tog voor .
bah wat een kabinet zo ik heb mn zegje gedaan
12 sep 2012 10:35
avatar

De noodzaak dat, door een versnelde toename van de automatisering in de logistiek van industrie,administratie,transport en verdere economische productiviteit,  de AOW leeftijd juist hierdoor moet afnemen   i.p.v. toenemen, omdat de finaciering van de AOW dat  noodzakelijk maakt.

 

 

Melden
Help ons om een gezonde en levendige gemeenschap te handhaven door het melden van illegaal of ongepast gedrag. Als u denkt dat een bericht in strijd is met deGedragscodeGebruik dit formulier om de moderators op de hoogte te stellen. Zij zullen je melding onderzoeken en passende maatregelen nemen. Indien nodig, rapporteren zij alle illegale activiteiten aan de juiste instanties.
Categorieën
100 karakters limiet
Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

partijen op twitter

Geen tweets, probeer het later nog eens

poll

De aftrek van de hypotheekrente moet niet verder worden beperkt

Bedankt om als één van de eerste te stemmen! De resultaten zullen spoedig beschikbaar zijn. Laad de resultaten opnieuw in

  1.  
    53 %
    Eens
    5.093 stemmen
  2.  
    40 %
    Oneens
    3.793 stemmen
  3.  
    7 %
    Maakt me niet uit
    698 stemmen

Totaal stemmen: 9.584
Niet wetenschappelijk geldig. Resultaten worden elke minuut geüpdated.