31-7-2012 17:04 | Door Matt Farrington-Smith, vertaald door Suzanne Gielis en Jessica Berghout
Microsoft onthult Outlook.com

Outlook.com



Outlook.com - unveiled (© Microsoft)
Volgende
Vorige
Vorige1 van de 12Volgende
Delen

Ben je nog niet ingelogd op Hotmail vandaag? Dan staat je een verrassing te wachten. Outlook.com is de nieuwe persoonlijke e-mailservice die opnieuw kijkt naar de manier waarop mensen hun e-mail gebruiken. Het zorgt voor een duidelijker beeld en biedt bovendien een betere integratie met sociale media, zoals Facebook en Twitter.

Chris Jones, voorzitter van Windows Live bij Microsoft, zegt: 'Wij denken dat het tijd is om je persoonlijke e-mail opnieuw te definiëren. Van datacenter tot gebruikerservaring.'

25Opmerking
14 aug 2012 14:03
avatar

Hallo mensen ,ik zal het maar weer eens proberenGroetjes  iamadutchman Brueghel

14 aug 2012 13:57
avatar
Goededag Allemaal,Outlook .com ziet er goed compact uit. alleen als je dan eindelijk van  hotmail.com of live op Outlook.com staat kan je er niets mee doen want het werkt bij mij voor geen meter. Dan maar weer terug naar Hotmail.com. Ik zal wel iets verkeerd doen ...denk ik.Groeten Iamadutchman Brueghel
9 aug 2012 13:18
avatar

Goedemiddag beste lezers,

 

We hebben hieronder een aantal veelgestelde vragen beantwoord.

 

Wat is Outlook.com?

Outlook.com is de nieuwe e-maildienst van Microsoft. Met de steeds toenemende rol van de Cloud en Social media is het belangrijk dat onze producten hier naadloos mee samenwerken. Chatten met vrienden op facebook of Skypen vanuit Outlook.com? Het kan allemaal! Met de lancering van de preview kun je alvast een kijkje nemen door in te loggen met je huidige Hotmail account.

 

Wat gebeurt er met mijn huidige Hotmail account?

Alle Hotmail accounts blijven voorlopig dus gewoon bestaan. Je zult wel gemerkt hebben dat de inlog pagina en interface veranderd zijn naar de nieuwe Outlook omgeving. Het is aan jou de keuze of je jouw e-mail in de vertrouwde Hotmail omgeving bekijkt of via een upgrade in de nieuwe Outlook omgeving.

 

Wat gebeurt er als ik upgrade naar Outlook.com?

Kies in je Hotmail omgeving voor Opties en dan voor ‘Upgrade uitvoeren naar outlook’. Jouw email wordt dan geladen in de nieuwe interface van Outlook.com. Nu ervaar je het nieuwe ontwerp en de functies van Outlook.com en kun je alvast wennen aan jouw toekomstige mailomgeving. Het verzenden en ontvangen van e-mails gaat nog gewoon via je hotmail.com account. Ook je contactpersonen, agenda en e-mails blijven ongewijzigd.

 

Kan ik mijn vertrouwde Hotmail omgeving weer terugkrijgen?

Tijdens de preview periode kun je eenvoudig schakelen tussen je vertrouwde Hotmail omgeving en de nieuwe Outlook omgeving. Via het tandwielknopje rechtsboven in de interface van Outlook verschijnt een uitklapmenu waar je ‘Terug naar Hotmail’ kunt kiezen.

 

Wanneer zal de officiele lancering van Outlook.com plaatsvinden?

In de toekomst zal de Hotmail omgeving verdwijnen en vervangen worden door Outlook.com. Alle gebruikers zullen tezijnertijd automatisch ge-upgrade worden naar de nieuwe en vooral verbeterde interface op het gebied van desktop, tablet en mobiel. Dit betekent echter niet dat jouw huidige @hotmail.com adres verdwijnt.

 

Wil je een nieuw @outlook.com?

Het is ook mogelijk om een heel nieuw outlook.com account aan te maken. Kijk snel of jou naam er nog tussen zit, want let op wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Wanneer je kiest voor een outlook.com adres kun je geheel gemakkelijk je bestaande email adressen koppelen aan je nieuwe outlook.com. Volg daarvoor de stappen nadat je je nieuwe adres hebt aangemaakt.

 

Groeten,

Redactie MSN.nl

9 aug 2012 13:01
avatar

Hallo, allemaal ,

ik heb gemerkt dat als je alles (dus ook een map aanmaakt voor het oude hotmail acc.) naar outlook omzet die adressen niet meer voorkomt in msn.

Als je weer terug zet naar hotmail duur op het tandwieltje rechts boven te klikken en weer opnieuw aanmeld met je oude hotmail acc. alles weer werkt!

Maak je alleen een outlook acc. aan

dan blijft ook je hotmail adres actief in msn

Ik vind dat outlook er overzichtelijk en netjes uitziet.

Vraag me wel af wat er gebeurt als ze volledig overgaan, of ik overal waar ik me heb aan gemeld met het oude hotmail adres, dat allemaal moet veranderen in het outlook adres!

Hoelang blijft het oude adres de berichten door sturen naar je nieuwe outlook adres?

 

 

7 aug 2012 08:17
avatar

Beste Iemand,

 

Dat klopt. U kunt, net als bij Hotmail en Live, overal inloggen met Outlook.com.

 

Groeten,

Redactie MSN.nl

6 aug 2012 13:41
avatar
Hotmail en Live kan ik waar ik ook op de wereld ben openen en mee mailen. Is dat ook zo voor outlook of kan dit alleen geopend worden via je computer (laptop of PC) thuis? 
2 aug 2012 19:26
avatar
Nou je kunt er beter niet aan beginnen je kun kun je oude email adres niet mee benaderen.
Als je dan terug wil naar de oude situatie, dan kun je je oude email adres die nog wel berichten ontvangt verwijderen, en dan opnieuw aanmaken. Maar je komt bedrogen uit als je een LIVE.NL  email hebt , die staat er nl niet tussen, en mislukt de omzetting, mooi hoor zo, is live.nl en msn niet meer tegebruiken . wees gewaarschuwd
GR Cor
2 aug 2012 16:55
avatar
Nah, valt zwaar tegen. Gepropbeerd contacten van hotmail over te hevelen no go
Voor mij en dat zou MS moeten inzien is dit een beta versie, volledig uitgekleeed en niet compleet

2 aug 2012 12:47
avatar

is dat misschien de reden dat mijn outlook het niet goed doet,

ik krijg niks binnen

Melden
Help ons om een gezonde en levendige gemeenschap te handhaven door het melden van illegaal of ongepast gedrag. Als u denkt dat een bericht in strijd is met deGedragscodeGebruik dit formulier om de moderators op de hoogte te stellen. Zij zullen je melding onderzoeken en passende maatregelen nemen. Indien nodig, rapporteren zij alle illegale activiteiten aan de juiste instanties.
Categorieën
100 karakters limiet
Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?